Categories

Come on in! Join Pinterest today...it only takes like a second or so.

I quote this line a whoooole lot. It's suitable for every occasion!

Napoleon Dynamite Quotes

moviefanatic.com

Nope. Deal's off. I have to put on makeup, a bra, and pants? I'm not going. SomeECards. Lol! Woman logic.

this is actually true

I think I need this lol @Danielle Lampert di angelo❁ maybe the kids in our class will shut up if I wear this to school

im 32 and wasted my life on being married photos | Thoughts Quotes About Trust | Being a Beautiful Mess

Thoughts & Quotes About Trust

target.com

Create a life that feels good on the inside, not just looks good on the outside.

Honesty Is The Best Policy

Fitness Fashion

fitnesfashion.com

Instagram photo by @criminalmindss (Criminal Minds) | Statigram

Instagram photo by @criminalmindss (Criminal Minds) | Iconosquare

statigr.am

Sarcasm- this is soooo true in our family. If we bust your chops, you have been accepted as one of us!!

We can only be friends if you are kind of a bitch. Not a full blown bitch, because that's no fun. And if you're not a bitch at all, that won't work either. A halfway bitch. Those are my kind of people.

If he wants you to be in his life, he'll put you there. You shouldn't have to fight for a spot.

Yep

Funny Pictures Of The Day - 57 Pics

dumpaday.com

What a women should always be, pretty lovely

Funny Quotes about life. Funny memes and Funny Images

Back to home and see yourself in mirror - Funny Quotes

funnyquotesbook.com

BAHAHAHAHAHA omg I'd never though of this

Not really funny, but interesting! Psychological Lifehacks To Give You An Advantage

Psychological Lifehacks To Give You An Advantage

damnlol.com