Snarky Quotes & Humor

You gotta have some laughter in your life.
170 Pins
326 Followers

Exactly

  • old age

  • giggle

  • ecards humor

  • my life

  • funny stuff

  • old people

  • golden age

Pinned from
someecards.com

'Bless your heart' the southern way to say 'you're a dumbass'.

  • funny ecards men

  • bless your heart ecard

  • southern girl

  • favorite quote

  • dumbass ecards

  • birthday ecards for her

  • bless your heart quotes funny

Pinned from
someecards.com

ecards

  • someecards insults

  • sarcastic funny ecards humor

  • insults funny ecards

  • someecards sarcasm funny

  • someecards funny sarcasm

  • someecards bitch

  • hilarious bitchy ecards truths

  • sarcastic ecards truths

  • someecards sarcastic

Pinned from
someecards.com

truth

  • assholes ecards

  • funny patience quotes

  • patience quotes funny

  • asshole ecards

  • revenge funny quotes

  • funny revenge quotes

  • evil quotes revenge

  • evil revenge quotes

  • evil ecards

I have a long memory, an evil streak and a lot of patience. Remember that!!

someecards.com

True

  • someecards flirting

  • ocd ecards

  • ocd humor ecards

  • funny flirt quotes

  • my life

  • some ecards funny

  • someecards funny flirting

  • funny stuff

  • haha so true

Pinned from
someecards.com

Seriously - so dumb

  • facebook status quotes

  • someecards funny sarcasm

  • facebook status humor

  • sarcasm ecards seriously

  • funny stuff

  • someecards sarcasm

  • pet peeve

  • it s funny

  • funny facebook status

Pinned from
someecards.com

Yes!

  • inappropriate ecards

  • giggle

  • inappropriate humor sarcasm

  • story of my life

  • funny stuff

  • hahaa i m

  • humorous ecards funny

  • my feelings

Pinned from
someecards.com

Yes, that means you.

  • answer my text

  • but seriously

  • funny introvert quotes

  • introvert ecard

  • dont answer the phone

  • introvert funny

  • funny stuff

  • it s funny

  • funny ecards

Pinned from
someecards.com

FACT

  • someecards insults

  • someecards funny

  • yourecards funny

  • sarcastic funny ecards

  • someecards hilarious

  • funny someecards

  • sarcastic ecards truths

  • ecards funny sarcasm

  • someecards truths

Pinned from
someecards.com

Damn Right.

  • favorite things

  • card

  • friday night

Saved by
A.E. Tyree

It's the prefect sound for some people.

  • giggle

  • e card

  • some people

  • so true

  • funny stuff

  • shut up

  • so funny

How Much is Seventy Percent Off? (How to calculate percentages in your head.)

squidoo.com

Personality

  • vintage 1950s

  • fashion photography 1950s

  • vintage fashion

  • 1950s 50s

  • 1950s dresses

  • 1950 s fashion

  • 1950s fashion

  • vintage style

Pinned from
hollyhocksandtulips.tumblr.com

Yep, that's me. LOL

  • yep that s

  • quote

  • my life

  • so true

  • funny stuff

  • mylife

  • it s true

Magnets, Magnet Designs for your Fridge & More

zazzle.com

Unfortunately...

  • yep that s

  • anxiety girl

  • my life

  • so true

  • funny stuff

  • super power

  • superpower

  • totally me

  • superhero

I Waste So Much Time

iwastesomuchtime.com

exactly.

  • sympathetic pat

  • funny quote

  • that s funny

  • some people

  • truth

  • funny picture

  • funny stuff

  • so true

Pinned from
jaydeanhcr.wordpress.com

Dear Universe, When I stated It can't possibly get any worse, I didn't need you to prove me wrong.

  • accepting comments

  • challenge

  • universe ecard

  • sarcasm truth

  • yess universe

  • choices board

  • funny ecards

Pinned from
someecards.com

Don't let this happen to you.

  • giggle

  • e card

  • my life

  • my job

  • so true

  • funny stuff

  • work ecard

  • funny ecard

Pennsylvania Home Insurance | Steven Humor

funnypics.stevenhumour.com

Isn't that the truth!

  • funny things

  • be nice

  • funny shit

  • so true

  • funny stuff

  • valentine

  • e cards

E-card album

chucks-fun.blogspot.com

Yep.

  • reasons why im a bitch

  • bitchy e cards

  • the wave

  • funny shit

  • the queen

  • bitch parade

  • story of my life

  • funny stuff

  • funny ecards

Pinned from
someecards.com

This happens to me all the time...

  • stupidity ecards

  • stupid meetings funny

  • bitchy ecards work

  • stupid people ecards

  • some ecards

  • bitchy ecards truths

  • funny bitchy quotes lmfao

  • stupid people funny lmfao

  • work ecards

Pinned from
someecards.com

I don't have the time or crayons to explain myself to you

  • crayons lalala

  • color crayons

  • sarcastic work quotes

  • sarcastic quotes

  • funny stuff

  • no time

  • sarcastic humor quotes

  • green crayons

Pinned from
redbubble.com

Fuck yeah.

  • inappropriate ecards

  • someecards lmfao

  • funny shit

  • funny ecards lmfao

  • fucking fact

  • goddamn true

  • funny stuff

  • ecards inappropriate

  • so funny

Fuck That's Funny!!!! - Community - Google+

plus.google.com

Oscar Wilde

  • dorian gray quotes

  • oscar wilde quotes dorian gray

  • so true

  • quotes oscar wilde

  • quotes sayings

  • sexy quote

  • commit oscar

Pinned from
hgdiamond.tumblr.com

{company} ---- people around you, those you surround yourself with.

  • boring people

  • company oscar

  • truth

  • oscarwilde

  • so true

  • thought

  • well said

  • oscar wilde quotes

Motivational Speaker Allegedly Beaten by Police for Asking Questions

breakingbrown.com

I say this all the time. LOL

  • funny quote

  • yep that s

  • my husband

  • thought

  • funny stuff

  • so true

  • control freaks

  • totally flexible

  • totally me

19 Best Funny Silly Quotes I Could Find on Pinterest Humor

miscfinds4u.com