There’s more to see...
Sign up to discover and save different things to try in 2015.

Snarky Quotes & Humor

You gotta have some laughter in your life.


Snarky Quotes & Humor

  • 132 Pins

So true!!!

Oh yeah, baby.

PinUploader for Pinterest

itunes.apple.com

You were warned *kisses*

Maybe next time...

OMG I've wondered that.

Funny Pictures Of The Day - 48 Pics

dumpaday.com

Procrastination....

I'm really laid back.....

Witless wonders.

LOL, I so wish I had this super power. :-)

Collection Of Funniest E-cards

thefunniestecards.com

OMG this is so true. LOL

heehee

Damn right, LOL

This happens far too often.

I have so many days like this, LOL

Whisper - Share Secrets, Express Yourself, Meet New People

whisper.sh

FISH

Chuck's Fun Page 2: NSFW - E-card humor

chucks-fun.blogspot.com

Oh yeah....

Awesome dipped in awesome...

  • Lorie Hankins
    Lorie Hankins

    Lots of sprinkles!!! Ha ha

Damn right.

yep!

So very me. ;-)

So very true! LOL

Yep

No kidding, LOL

It so feels like this....

TheMetaPicture.com

themetapicture.com
  • Anna Weese
    Anna Weese

    And must be changed every 24 hrs with no repeated characters...

Baptism of stupid…This one really made me laugh out loud.

TheMetaPicture.com

themetapicture.com