Pinterest • The world’s catalog of ideas

Cat owners will understand> the boyfriend one is so true. Found out my crush hates and is allergic to cats the other day. Needless to say, no longer my crush.

Pictures That Only Cat Owners Will Surely Understand…

tonsofcats.com

Funny Pictures Of The Day – 29 Pics - Bora Paris

The Struggle Is REAL! - 28 Pics

dumpaday.com

Yep.

acatlady13's image

s400.photobucket.com

Pinned from

sarahseeandersen.tumblr.com

Nutella makes everyone happy.

Pinned from

itunes.apple.com

It's not easy, but I do it! #SnoozeButton #SitUps

Pinned from

spectrumofmadness.blogspot.com

Dance problems

Pinned from

indulgy.com

Is it sad that I do this with my friends? Definitely the mom of my friend group!

Pinned from

teenager-posts.com

from Etsy

Dog Halloween Costume Size Large

Ewok dog. Hahaha!!!!

Pinned from

etsy.com

from TheMetaPicture.com

Adulthood Tetris

so true

Pinned from

themetapicture.com

So true lol

Pinned from

theberry.com

Funny Pictures Of The Day – 66 Pics

Pinned from

dumpaday.com

You mean I have to do this daily?

Pinned from

dumpaday.com

.lmao!!!. Sometimes success is just getting the laundry into the dryer before mildew sets in" someecards (actually Hedge witch tip..run it threw the washer again with white vinegar...smell gone!)

Pinned from

simplyjune.org

Always hahaha

Pinned from

weheartit.com

10 Hilarious Reactions to Hashtags Now on Facebook. Bahahahahahaha. The whole hashtag thing is SUPER annoying

Pinned from

instagram.com

greatest Christmas card ever

Pinned from

jamiliajean.com

Sea Anemone costume. um, i love this.

Pinned from

flickr.com

haha

Pinned from

imgfave.com

haha. so true.

Pinned from

seekingthesouth.tumblr.com

Some people are very sensitive about their caffeine -- it's something you don't mess with! #Coffee #MrCoffee #Humor

Pinned from

ohmyfreakingstars.blogspot.com

grumpy cat mug!!

Pinned from

feefeern.tumblr.com

Always remember, it's better to arrive late than to arrive ugly

Pinned from

twitter.com

Don't hate me just cuz I'm a little cooler.

Pinned from

kulfoto.com

from theCHIVE

Daily Morning Awesomeness (40 Photos)

This made me laugh harder than it should have.

Pinned from

thechive.com