6 Exercises for Cellulite. These kind of crack me up

weightlosstips-advice.com

weightlosstips-advice.com

If Kids Named Things, They'd Sound A Lot Cooler - 12 Pics - more funny things: http://hotfunnystuff.com

If Kids Named Things, They'd Sound A Lot Cooler - 12 Pics

dumpaday.com

Oh my gosh

I will never complain about my job…

themetapicture.com

Tonight on... // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - #lol #humor #funnypictures

Well it looks like we got ourselves a mystery…

themetapicture.com

So true!

Pinned from
itunes.apple.com

...yup.....

Pinned from
someecards.com

This cracked me up!

My dad’s other favorite…

themetapicture.com

More proof that dogs have mastered the art of chillin'.

All These Dogs Are Just Trying to Get Comfortable

funnyordie.com

Funny facts about U.S. presidents - WTF fun facts

Funny facts about U.S. presidents - WTF fun facts

wtffunfact.com

your crazy is showing...

Repurposed Wood Wall Hanging | Nordstrom

rstyle.me

ah ah oui humour de merde

Pigeon / Pigeoff

ladystardust.soup.io

Nobody move.

La medicina de Tongoy: agosto 2012

lamedicinadetongoy.blogspot.com

I say this all the time

They’re like 12…

themetapicture.com

Two kinds of horses..

Pinned from
themetapicture.com

I just died..

Pinned from
lolsnaps.com

#funny

Pinned from
someecards.com

A mother's prayer for realistic people. Tina Fey is amazing.

Pinned from
imgur.com

"Oops! Did I buy Champagne instead of milk again...?" Haha! Happens way more than I would like to admit.

Pinned from
frenchbydesignblog.com

Monty Python and the Holy Grail Facts!

Pinned from
imgur.com

Everything happens for a reason... #quote #reason #bad #funny

Pinned from
indulgy.net

Let's Play The Walmart Game lmfao

Pinned from
sillylikes.com

too true

Pinned from
someecards.com

Hahahahaha!!!!!!!!!!!!!! I love this!!!!!!!!

Pinned from
dumpaday.com

1930's advertisement. The times, how they have changed.

Pinned from
cw.routledge.com

I couldn't stop laughing at this!! #LOL #Humor #Funny #Laugh #Highschool #BadAnalogies #haha #Fun

Pinned from
themetapicture.com