lol


lol

  • 117 Pins

This is funny but drugs r really bad for u so don't use them! And don't smoke ever and only drink when ur the right age

Yeah, definitely a florist

memebinge.com

Grilled Ginger-Sesame Chicken Salad

Pinned from
menumusings.blogspot.com

Shaun White julia roberts pretty woman Halloween costume kurt cobain

Pinned from
buzzfeed.com

Not ashamed of my girl crushes.

Pinned from
loltrap.com

Deep in my soul

Pinned from
dumpaday.com

Lol so me, but did you die? Cars, fast, driving humor, jokes, hangover, funny pics, instagram, twitter, funnies, asian, funny, sayings, funny quotes

Pinned from
themetapicture.com

Neil Patrick Harris speaks the truth

Pinned from
themetapicture.com

/

Pinned from
someecards.com

Well... that's one way to do it...

Pinned from
9gag.com

Winning!!

Pinned from
themetapicture.com

Chihuahua fruit

Pinned from
woman.excite.co.jp

Parenting done right. Zombie child I like the last picture

Pinned from
mlkshk.com

First day of college Hahaha

Pinned from
themetapicture.com

Robert Downey Jr.

Pinned from
themetapicture.com

Friendship bracelets…

Pinned from
themetapicture.com

Asking strangers to take pics for you can be dangerous

Pinned from
dumpaday.com

College then and now…

Pinned from
themetapicture.com

Repeat after me.....

Pinned from
9gag.com

haha

Pinned from
wowgags.com
Pinned from
imgfave.com

I think this is super funny... hahahahaha

Pinned from
uselessjoke.com

MEME - Fabulous Bear

Pinned from
funny-pictures-blog.com

iTired - There's a nap for that

Pinned from
funny-joke-pictures.com

Haters gonna hate, potatoes gonna potate- this quote makes me lol everytime i see it

Pinned from
tumblr.com

Best thing I've seen today!

Pinned from
imgur.com