LOL

Pinned from
someecards.com

Don't throw stones if you live in a glass house...

Saved by
Desiree Collum

I think it's time to plan a crap talking, venting, wine drinking night..... I mean let's plan a girls night out.

Pinned from
someecards.com

If someone…ehem…lets one go during class, there are more people to blame it on. | Community Post: 23 Reasons Practicing Yoga Is Better Than Sex

Community Post: 23 Reasons Practicing Yoga Is Better Than Sex

buzzfeed.com

Hahaha yep just a little but:)

Every Single Day, I Try

feedly.com

Monday Morning Funny Pictures - 36 Pics

Monday Morning Funny Pictures - 36 Pics

dumpaday.com

I don't pretend to be anything I'm not. Except for sober. I've pretended to be sober a few times.

My favorite Tapiture photos of the week (50 Photos)

thechive.com

yep so true

Pinned from
someecards.com

Yup.

Pinned from
someecards.com

Yep

Pinned from
someecards.com

Bwhahahahahahaha!!!!!!

Pinned from
notesandsigns.blogspot.com

Ecards

Pinned from
someecards.com

Seriously.

Pinned from
someecards.com

Truth.

Pinned from
buzzfeed.com

Yes!

17 Secrets Every Target Lover Will Never Tell You - NewsRook

newsrook.com

Ecards

Pinned from
someecards.com

Just remind yourself.

John Gotty™ (Just remind yourself.)

johngotty.tumblr.com

Nearly every day...

Pinned from
youtube.com

Funny Memes - A Collection of Funny Memes Updated Daily

funnymemes.net

Ok, that's funny....

Pinned from
someecards.com

Dr. Seuss

Pinned from
etsy.com

EVERYDAY! lol

Pinned from
someecards.com

Hahaha! This is perfect!

Pinned from
someecards.com

True!

Pinned from
someecards.com

it's really late and i laughed harder than i should've. my dog is glaring at me for waking him up.

Pinned from
weheartit.com