Not so funny anymore…

Not so funny anymore…

True story for all rednecks, like me. Yall are gonna come running when it happens, and I'm gonna tell you to fend for yourself in the sweetest, nicest country accent ever.


More ideas
daryl from walking dead | Daryl Dixon (Norman Reedus) – The Walking Dead – Photo Credit ...

daryl from walking dead | Daryl Dixon (Norman Reedus) – The Walking Dead – Photo Credit ...

Don't kill your best friend, get Directv

I'd watch this commercial in a heartbeat (contains The Walking Dead spoilers!)

Yeah we are! The Walking Dead Cast. Awesomeness. Especially Mr. Reedus. Naturally. He's Daryl Dixon damnit.

We’re so fabulous…

Yeah we are! The Walking Dead Cast. Awesomeness. Especially Mr. Reedus. Naturally. He's Daryl Dixon damnit.

.

"Walking Dead Love Actually, haha, I knew he looked familiar! Loved the movie Love Actually, and love Walking Dead. Too funny"

TV series The Walking Dead lol humor funny pictures funny pics Andrew Lincoln

TV series The Walking Dead lol humor funny pictures funny pics Andrew Lincoln

SOOOOO ME!! XD unless im waiting for the next season of TWD then im like "Uggh.. the walking dead isnt on til october :'(" #TWD4LIFE

SOOOOO ME!! XD unless im waiting for the next season of TWD then im like "Uggh.. the walking dead isnt on til october :'(" #TWD4LIFE

Pinterest
Search