Pinterest • The world’s catalog of ideas

True story! She's not with me for money nor does she ever ask for anything.....it's so nice to know I'm not being used! Only loved!

Whisper - Share Secrets, Express Yourself, Meet New People

whisper.sh

Don't Be Normal | #BeautyWithAnEdge #UrbanDecayCosmentics

Log in | Tumblr

tumblr.com

lol

My favorite Tapiture photos of the week (50 Photos)

thechive.com

Mhm...and that's who i am.

Pinned from

kathryneleanor.tumblr.com

mobile.twitter.comfrom mobile.twitter.com

Classics on

This is the story of my life.

Pinned from

mobile.twitter.com

BuzzFeed Communityfrom BuzzFeed Community

Community Post: You Wish Your Bar Mitzvah Was This Fabulous

And you wonder what that look i am giving you is.

Community Post: You Wish Your Bar Mitzvah Was This Fabulous

buzzfeed.com

So true... LOL

Pinned from

someecards.com

The Berryfrom The Berry

Take a BERRY Break (40 photos)

My life

Take a BERRY Break (40 photos)

theberry.com

WEBSTAfrom WEBSTA

Instagram Analytics

The daily struggle

'Vince @suckmykicks | Websta

websta.me

I love when people have great laughs...all of my friends do. That's why we're always the weirdos laughing about nothing-the laugh is way better than anything else.

Brenda Writes A Blog: My Zach Has A Great Laugh

brendawritesablog.blogspot.com

I just cannot believe it. I found the thing that's been missing all my life.

Pinned from

quoteswords.com

This so me!

Funny Pictures Of The Day - 81 Pics

dumpaday.com

picture football quotes - Google Search Adriana Johnson- Amen to that I usually get raised eyebrows when I rattle off a play or put in my comment digs about the past sports weekend. Girly girls can like football too. Cheers to the love of watching the game SACK... that quarterBACk.

Pinned from

indeeddecor.com

SO ME!!!

All About Aries + Famous Aries Celebrities - Zodiac Advice

zodiacadvice.com

YEEESSSSS!!!!!

HerMamas: Linda! Listen!

hermamas.com

Yeah No Dont put me down for Cardio - T-Shirt Gifts Tshirt Tee Shirt Funny Humor Unisex Mens Ladies Womens Gift on Etsy, $14.90

Pinned from

etsy.com

This is perfect!

Pinned from

someecards.com

Yes

Pinned from

veooz.com

So sorry. So true lol

Pinned from

someecards.com

My kind of run.

Pinned from

someecards.com

Luke Bryan - Watching this country boy shake is it just sexy!

Pinned from

georgiapeachesandpearls.tumblr.com

OMG!!!!!!!!!! This is Sooooooooo totally me! Can't believe this!

Pinned from

favim.com

Funny Pictures

Pinned from

funnypics.stevenhumour.com

Sometimes I hate being a girl. All these emotions can be very unnecessary.

Pinned from

whisper.sh

Sometimes I think that I'm a good and charming young lady. But then I remember that I love sex, booze and junk food.

Pinned from

someecards.com