Pinterest • The world’s catalog of ideas

Kellin Quinn omg this picture is perfect I'm fangirling

295
140
2

Kellin Quinn - Sleeping with Sirens soooo cute

35
7

All this picture needs is Vic Fuentes and it would have the three sexiest men in the world. Kellin and Andy are still soooo hot!

150
76

Hey I'm Kellin!I'm 19 and single,I love to sing,skateboard,play basketball,and just hang.Aspen is my friend.Hurt her I'll hurt you.Anyway, introduce?

254
91

Kellin Quinn. It's funny because Jenn and I were having a conversation this morning about how gorgeous Kellin is. lol More

41
24

Hi I'm Kellin. Me and all my siblings are rejects. But i'm more social than them tho

240
74
from Wattpad

Band Imagines - SWS - Kellin Quinn

Band Imagines - SWS - Kellin Quinn - Wattpad

13
7

Kellin Quinn; lead singer of Sleeping With Sirens. <3

61
21

Hahaha I listen to loud music so sometime in the next 5 years im going to get a hearing aid so.........yeah.....

441
146
1