Pinterest • The world’s catalog of ideas

YES!!!!! It’s the holiday season which can only mean one thing, lots of ugly Christmas sweater parties to go to. Every year I hear of at least one event that asks their guests to wear an ugly Christmas sweater.

30 Ugly Christmas Sweater Ideas - Clicky Pix

clickypix.com

AXSfrom AXS

The Latest On

DIY Christmas Sweaters

Pinned from

examiner.com

Couples Ugly Christmas Sweater

It's Ugly Christmas Sweater Time!

biscuitsncrazy.com

Oops.

Pinned from

someecards.com

Haha

Redirecting

margaritasmilesandmouse.blogspot.com

So true for all my mommy friends.

Funny Pictures Of The Day - 87 Pics

dumpaday.com

Ah...it's funny because yesterday I was in the kitchen, Shawn was in the bedroom, and I actually yelled, "spider! Come kill it!"

The Husband Contract: Fine Print | Average Moms Wear Capes

averagemomswearcapes.com

too funny!

Pinned from

someecards.com

HaHas for HooHas | because funny women need a funny website

Pinned from

hahasforhoohas.com

Baby Names Logfrom Baby Names Log

Cool Baby Names for Girls 2013

Ikr pizza have me like dis

Pinned from

babynameslog.com

funny minion quotes - Yahoo Search Results Yahoo Image Search Results

3
2

funny minion quotes - Yahoo Search Results Yahoo Image Search Results

images.search.yahoo.com

Pretty Designsfrom Pretty Designs

32 Funny Quotes to Make a Joyful Day

Funny Quotes 21

2
5

32 Funny Quotes to Make a Joyful Day - Pretty Designs

prettydesigns.com

funny ecards | Tumblr

Pinned from

tumblr.com

So true

haha I used to feel like this with my best friend!

repinly.com

LMAO OMG I've thought this too listening to some bullshitters!!! Cant believe a freakin WORD that comes out of their mouths!! Lol love it!!!

Funny Pictures Of The Day - 103 Pics

dumpaday.com

Thug Life Shirtsfrom Thug Life Shirts

I Work Out

I Work Out shirt {now this is my kind of statement, well maybe replace take naps with I'm lazy, lol}

I Work Out – Thug Life Shirts

thuglifeshirts.com

Dear haters, I couldn't help but notice that 'Awesome' ends with 'Me' and 'Ugly' starts with 'U'

Pinned from

teenagerposts.tumblr.com

Ha!!

Pinned from

sphotos-a.ak.fbcdn.net

So high school true! Only your best friend understands that when you say "I saw my boyfriend today" you are referring to the hot guy that has no clue you exist.

Someecards Only Your BFF Will Understand

tressugar.com

No. It's not

So. True. - Grape Of The Ego

hostgordon.blogspot.com

AMEN!! LOL!

Pinned from

someecards.com

SLIF ha ha

Pinned from

theberry.com

I have been shopping all my life and still have nothing to wear | true story | story of my life | shopaholic problems | quote of the day | #online #winkelen #quote

Pinned from

thebrunette-one.tumblr.com

Hahaha! I do this all the time. :P

Funny Pictures Of The Day - 74 Pics

dumpaday.com

POPSUGAR Fitnessfrom POPSUGAR Fitness

Hilarious Weight-Loss Quotes to Instantly Feel Better About Your Diet

hahaha. True life.

We're All in the Same Boat: Hilarious Weight-Loss Inspiration

fitsugar.com