Discover and save creative ideas

    my point exactly.


    my point exactly.

    • 191 Pins

    And THAT is why I love Taylor Swift.

    Pinned from
    Uploaded by user

    every morning forever.

    classinthecommonwealth

    classinthecommonwealth.tumblr.com

    lol naw Ima be Deandra high where I order an large pizza and put fry supreme in it and making it into a taco :3

    Pinned from
    buzzfeed.com

    The single life! I now sleep in a king size bed yet feel like I'm sleeping on a bed the size of a cot.. how does this work lol.. a 1 1/2 yr old and her dad.. ugh I need my own bed lol

    LOLSoTrue.com Number 704

    lolsotrue.com

    Yeah Steve! I don't know why this is so funny to me haha :D

    Bookoisseur - tastefullyoffensive: [twisteddoodles]

    bookoisseur.tumblr.com

    Touchdown! Celebrate your love (or lack thereof) for sports with this funny shirt. Perfect for wearing while watching the game with friends. If you love tailgating, irony, funny shirts, and getting drunk at games more than you like watching them, this shirt is for you, especially if you're a clueless sports fan who just likes to go because of their friends and families.

    Touchdown | Activate Apparel

    activateapparel.com

    The Worst Case Scenario Expert - Bad News is Good News in Fiction Writing - Writers Write

    The Worst Case Scenario Expert

    writerswrite.co.za

    Gilmore Girls

    Gilmore Girls

    fyeahgilmoregirls.tumblr.com

    True

    Funny Pictures Of The Day - 63 Pics

    dumpaday.com

    I said this today lol

    RoboLikes

    primalhealth.co

    Being 29 as told by Chandler Bing

    The End of the Semester as Told by Chandler Bing

    hercampus.com

    I need this shirt

    girl-thing-2 : theBERRY

    etsy.com

    I need this shirt!

    Pinned from
    etsy.com

    I love this! so funny!

    Pinned from
    skreened.com

    If it involves mountains, breakfast food, coffee, or campfires, count me in.

    Count Me In | T-Shirts, Tank Tops, Sweatshirts and Hoodies | HUMAN

    lookhuman.com

    Gilmore Girls... when Jess was good

    Pinned from
    Uploaded by user

    The Cast Of "Super Troopers" Recreates Iconic One Direction Moments

    The Cast Of "Super Troopers" Recreates Iconic One Direction Moments

    buzzfeed.com

    Matthew Lewis. | 33 Before And After Photos That Prove Good Teeth Can Change Your Entire Face . . . After

    20 Child Stars Who Have Neville Longbottomed Pretty Damn Hard

    buzzfeed.com

    And that these differences can be the beginning of a deep hatred. | 21 Times Tumblr Proved English Is The Worst Language Ever

    21 Times Tumblr Proved English Is The Worst Language Ever

    buzzfeed.com

    Free Bible verse printables - reminders of what is most important

    Bible Art Printables - The Flourishing Abode

    theflourishingabode.com

    10 Ways To Tell If You’re The Jess Day Of Your Friends // that's me. yes.

    10 Ways To Tell If You're The Jess Day Of Your Friends

    gurl.com

    21 Times Taylor Swift Changed Her Fans' Lives

    21 Times Taylor Swift Changed Her Fans' Lives

    buzzfeed.com

    T Rex Hates Burpees #fitspo #funny #fitness #tshirt #shirt

    Pinned from
    etsy.com