There’s more to see...
Sign up to discover and save different things to try in 2015.

LOL


LOL

  • 148 Pins

I think it's time for a new job.

I think it's time for a new job.

9gag.com

Size matters, right?

Who's responsible for this?

I'm not a procrastinator...

This. Is not okay.

To add on, I vote for the one line in LIFE for people who have their shit together!

Saw this on an anti-hunting pin board, and thought it could be applied to my own #sealhunt board.

so very true...

Ha.

Haha

Life is hard

OMG HAHAHA this killed me!

.

Hah!

.

Indeed

I have thought this at least 2 million times.

Hahaha

When you're a Jet, you're a Jet all the way from your first cigarette to your last dying day.

lol!

.

exactly.

HEY! I just met you, and this is CRAZY ...but I smoked some bath salts, and you look tasty.