so beyond trueee!


Back to
so beyond trueee!

so beyond trueee!

  • 34 Pins

I don't blame the fish.

Pinned from
dumpaday.com

Who am I

Pinned from
funsted.com

True story

Pinned from
someecards.com

Gas light race

Pinned from
jokideo.com

Mufasa

Pinned from
disneyandquotes.tumblr.com

....

Pinned from
loldamn.com

yep

Pinned from
9gag.com

ha!

Pinned from
imgfave.com

This is so Kyle.

Pinned from
bourbonpearlsandwildcats.tumblr.com

@Heather Hawkins

Pinned from
capturekatelyn.tumblr.com
Pinned from
someecards.com

haha

Pinned from
someecards.com

hehe

Pinned from
textyourlove.com

So true.. lol

Pinned from
someecards.com

Just in case--take coffee grinds with olive oil, and make into a paste. massage well into the area with stretch marks for about 5 minutes. then take a hot towel, and wrap it around the area for about 20-25 minutes. remove and wash off with warm water. also, when you are finished, apply a moisturizer to the area. the olive oil with the caffeine in the grinds, will help stimulate the area to remove the stretch marks. if you do this 1-3 times a week, you will start to notice a difference within ...

Pinned from
stretchmarksstretchmarks.com

Hahaha!

Pinned from
someecards.com

Yes

Pinned from
someecards.com

#90sGirlProblems

Pinned from
thebesthowto.com

We were on a break!

Pinned from
soaringthroughsecond.blogspot.com

"I went to Target, but really couldn't find anything I wanted," said no one ever.

Pinned from
mommysavers.com

I wanna be a hemsworth.

Pinned from
9gag.com

Sounds about right.

Pinned from
someecards.com

:P

Pinned from
someecards.com

Nope! :)

Pinned from
wipkits.blogspot.com

hahaha

Pinned from
someecards.com