Just Joey being Joey…

themetapicture.com

I'll be there for you when you don't have the ideal way to describe something.

35 "Friends" Quotes That Perfectly Sum Up Your Life

buzzfeed.com

That 70's Show

Saved from
theberry.com

Don't tell me how to live my life.

Random Funny Pictures - 70 Pics

dumpaday.com

That 70's Show

Saved from
9gag.com

Haha women! It's funny because it's so TRUE!

Saved from
imgfave.com

@Kristina Kilmer Kilmer Rhoad you say all the time you make things with love

Saved from
someecards.com

Spoken like a true Friend

Saved from
mwordsandthechristianwoman.com

Finals

Saved from
huffingtonpost.com

Literally all the time!

Saved from
someecards.com

Yup

Saved from
fugly.com

Smart man....being sent to get tampons... Comes back with cupcakes too. Winner!!!: Giggle, Cupcake, Boyfriend, Guy, Funny Stuff, Humor, Smart Man

Saved from
weknowmemes.com

Love this!

Saved from
slapcaption.com

Hahaha

Saved from
themetapicture.com

Yep

Saved from
ushumor.com

LOL for two reasons...1 my sugar cookies always do that :| and 2 that horse...seriously

Saved from
themetapicture.com

make me laugh

Saved from
makemelaughblog.tumblr.com
Saved from
fuckyeahdementia.com

Two men go through simulated labor. LOL

Saved from
youtube.com

it's true

Saved from
themetapicture.com

too true

Saved from
funnydumps.com

For Caitlyn

Saved from
lolsnaps.com

Haha wow amazing!

Saved from
chuitropquebecois.com

aah finally in bed...

Saved from
imgur.com

haha

Saved from
someecards.com