nope, not today.

Nope Not Today

Not Today Shirt and add "Maybe not tomorrow either", lol need one for every day of the week

This is the life I live. Lol

"Hurry up and clean the house! We don't want people to think we actually live the way we actually live!" Funny how my mom continually says we don't live like this! When well we kinda do mom.

Hi honey, I'm just calling to let you know I did nothing today. Nope, not even dinner. Ok byeeee

A quote for that next family event . Jack Nicholson "Go sell crazy somewhere else, we're all stocked up here.

every morning!!!

25 Things You Can Relate To

This makes me laugh so hard. That's exactly how my husband looks in the mornings.

Bahahaha

I hate when people say they're 'expecting' a baby. Like 'We're expecting a baby but it could be a Velociraptor'.(OMG, SO what I'm saying when I'm pregnant!

Monday Memes: Let It Go - My No-Guilt Life

Monday Memes: Let It Go

Love is an open door.close it haha frozen and grumpy cat all in one meme--perfect!

yep

I've learned two important lessons in life; I can't recall the first one, but the second one is that I need to start writing stuff down - in my bujo (bullet journal)

Funny cat pictures: just stretching a bit. Funny Animal Pictures posted every day ! Funny Animal site brings daily updates of funny dogs and cats, pics and videos.

Beware Of Animals With Funny Captions - 24 Pics

It made me laugh. "Snow Dog to Dog Fort. Snow Dog to Dog Fort. Come in Dog Fort.

Pinterest
Search