Pinterest
ecards ||

Free and Funny Cry For Help Ecard: I set my clock ahead to prevent being late.all it really does is sharpen my subtraction skills.

OMG right!

Funny Workplace Ecard: The moment that you realize that you've been at work for only an hour.

funny

My husband doesn't do video games, I'd gave to replace xbox with "working on your dirtbike"

How to hide food from boys HILARIOUS!! hahahahaha!! PERFECT

They’ll never find it…

Bored? Draw eyebrows on your dog and laugh until his next bath.. lmfao

Draw eyebrows on your dog and laugh until his next bath! Too funny! I'd have to draw white brows on my pure black dog, though.

Lol

I like to stalk my own boards to remind myself what awesome taste in life I have.

SO ME  hahaha

Funny Confession Ecard: No lunch for me. I'm on a new diet called, 'I have Five Dollars till Friday.

My bad

I assumed since she was in the same age group as my children that she was an adult.(cough cough) I mean. GROW UP woman !

True story!

Free and Funny Confession Ecard: When I win the lottery, all my pin boards become reality. Everything will be delicious, covered in glitter, made out of pallets, and look effing amazing.

Okay THAT is funny

For all the taxes they take out of my paycheck, the least they could do is send me a picture of the ghetto family I'm supporting to hang on my fridge!

All the time

Free and Funny Confession Ecard: Sometimes my brain is like the Bermuda Triangle. Information goes in and then it's never found again.

Haha so true

Free and Funny Confession Ecard: I miss being the age when I thought I'd have my shit together by the time I was the age I am now.

Brilliant.

If you ever want to call a family meeting, turn off the Wi-Fi router and wait in the room in which it is located.