My kind of humor


My kind of humor

  • 27 Pins

Batcat - Cheezburger

Batcat - Cheezburger

cheezburger.com

Yes!

Pinned from
someecards.com

Lol

Pinned from
someecards.com

Bingo!

Pinned from
takeyourmarkgo.tumblr.com

True

Pinned from
someecards.com

Supertroopers

Pinned from
amazing-creature.blogspot.com

Yep

Pinned from
someecards.com

You seem to be confused... - The Meta Picture

Pinned from
themetapicture.com

Funny Christmas Season Ecard: It doesn't matter if you've been naughty or nice... that creepy Elf on the Shelf is going to kill you one night while you're sleeping!

Pinned from
someecards.com

Haha:)

Pinned from
dumpaday.com

:]

Pinned from
themetapicture.com

Yeah really

Pinned from
list25.com

Serious business!!

Pinned from
someecards.com

Sheldon Valentine's Day Card - The Big Bang Theory

Pinned from
etsy.com

Hahaha

Pinned from
amandaonwriting.tumblr.com

so true

Pinned from
someecards.com

True story.. MJ tried to eat Grandpa.. We were able to replace the finger thankfully... JK!

Pinned from
onesydneyroad.com

SO true. I Love routine. Until I'm bored, then I love excitement. Until I'm overwhelmed, then I love routine. #humor

Pinned from
everydaypeoplecartoons.com

was just talking about this yesterday

Pinned from
imgfave.com

I didn't want to be a psych nurse, little did I know.... Every nurse is a psych nurse....

Pinned from
someecards.com

so true lol

Pinned from
rolooo893.blog.fc2blog.net

You is going to be late. The Help humor.

Pinned from
buzzfeed.com

classic!!!

Pinned from
themetapicture.com

Loved that SNL skit!!!

Pinned from
quickmeme.com

Big Bang Theory

Pinned from
geekalerts.com

This is so Randall

Pinned from
dweebist.com

.

Pinned from
attackofthecute.com