Discover and save creative ideas

    TV/Movies


    TV/Movies

    • 195 Pins

    Haha, Ross!

    Ross is gay, haha

    9gag.com

    Christopher Eccleston is Malekith the Accursed, the new villain in Thor 2! ^^

    Pinned from
    boingboing.net

    Adventure Time

    Pinned from
    ratskcalbeht.tumblr.com

    Thor and Loki. Oh don't mind me. I'm just crying my feelings out in this corner.

    Pinned from
    the-avengers--initiative.tumblr.com

    HOLY. FUCKING. SHIT. ALL OF THIS.

    Pinned from
    themetapicture.com

    Oh Nick Miller, I love you.

    Pinned from
    dumpaday.com

    The Best of Duck Dynasty

    Pinned from
    ithinkmymomsgonecrazy.com

    You can't unsee this

    Pinned from
    imgur.com

    Awkward family picture

    Pinned from
    themetapicture.com

    because I didn't love them enough already...

    Pinned from
    flickr.com

    21 Hilarious Cartoon Logic FAILS

    Pinned from
    listcovery.com

    LOL WHUT

    Pinned from
    funsubstance.com

    The princess. Oh, Tony.

    Pinned from
    imgfave.com

    We got this. hahaha #Supernatural

    Pinned from
    m.imgur.com

    Priceless!!

    Pinned from
    tasteofawesome.com

    Crap bag, we can't be friends if you don't know this.

    404 Not Found

    lefashionmonster.com

    Well then.

    Pinned from
    theberry.com

    female superheros

    Pinned from
    dumpaday.com

    Rachel and Ross-Friends

    Just Ross being a troll...

    9gag.com

    Ian Somerhalder

    Pinned from
    hawu.com.tw

    Doctor Whose Line Is It Anyway

    Pinned from
    indulgy.com

    Haha this is better than the original

    Pinned from
    themetapicture.com

    LOL! Yep. :-P

    Pinned from
    imgur.com

    HAHAHAHAHAHA

    Pinned from
    cheezburger.com

    before you kiss a boy

    Pinned from
    weknowmemes.com