This just got reeeeeaaal

Pinned from
otakuism.tumblr.com

thorvalkyrie: If the water spirits accept me, I can return to my dream, and find what I missed. ϟ

loki-on-mjolnir

loki-on-mjolnir.tumblr.com

Haha, Ross!

Ross is gay, haha

9gag.com

Christopher Eccleston is Malekith the Accursed, the new villain in Thor 2! ^^

Pinned from
boingboing.net

Adventure Time

Pinned from
coffeeandyoga.tumblr.com

Thor and Loki. Oh don't mind me. I'm just crying my feelings out in this corner.

Pinned from
the-avengers--initiative.tumblr.com

HOLY. FUCKING. SHIT. ALL OF THIS.

Pinned from
themetapicture.com

Oh Nick Miller, I love you.

Pinned from
dumpaday.com

The Best of Duck Dynasty

Pinned from
ithinkmymomsgonecrazy.com

You can't unsee this

Pinned from
imgur.com

Awkward family picture

Pinned from
themetapicture.com

because I didn't love them enough already...

Pinned from
flickr.com

21 Hilarious Cartoon Logic FAILS

Pinned from
listcovery.com

LOL WHUT

Pinned from
funsubstance.com

The princess. Oh, Tony.

Pinned from
imgfave.com

We got this. hahaha #Supernatural

Pinned from
m.imgur.com

Priceless!!

Pinned from
tasteofawesome.com

Crap bag, we can't be friends if you don't know this.

404 Not Found

ranker.com

Well then.

Pinned from
theberry.com

female superheros

Pinned from
dumpaday.com

Rachel and Ross-Friends

Just Ross being a troll...

9gag.com

Ian Somerhalder

Pinned from
hawu.com.tw

Doctor Whose Line Is It Anyway

Pinned from
indulgy.com

Haha this is better than the original

Pinned from
themetapicture.com