Amazing DIY Ideas 1: DIY Crafts Rachel I want a pair for christmas! Haha slippers.

Shoes or Slippers to Crochet Amazing DIY Ideas DIY Crafts Rachel I want a pair for christmas!

I'd have a heart attack if I found out a guy did any of those things to/about me LOL

So true, today my friend gabby told my crush grant i had a crush on him, I hope he doesn't think I'm weird, because guys never like awkward fangirls<<awkward fangirls are da best tho

eiffel tower drawing and sketches (8)

45 Easy and Beautiful Eiffel Tower Drawing and Sketches

DIY Newspaper Tubes Weaving Basket | iCreativeIdeas.com Follow Us on Facebook --> https://www.facebook.com/icreativeideas

DIY Newspaper Tubes Weaving Basket

Here is a nice DIY project to make a weaving basket using newspaper tubes.

every single one of those was 100% true! <3

Omg so scary bc its true - This is me straight up no chaser! except the brunette part.

All of this is true

Except I'm not socially awkward lol. "That's just who I am." by calmitcurly ❤…

@gretchenking981

My friend sent me this and she is a mix of both but more like a real friend than a fake friend she is my bff and I have know her all my life.

Literally, all of this is true..

Never been in a relationship - yes Oh well ❤️ Never been kissed - yep I do care what I look like I am lazy and awkward and have a weird sense of humour I care to much I overthink and have no social life Music is my life and my life would be a good to show

Pinterest
Search