hahaha dying.

This generation is doomed…

This is a slut shaming and it ticks me off. Fuck off guys, she just wants to pose cute abd you're calling her a slut. If wanting a man makes you a slut then there are a lot of sluts. And whats wrong with being a slut?

Cannot stop laughing!

Trolling your mother…

Trolling your mother - Grand Canyon funny prank photo. Mom was worried about my trip to the Grand Canyon, I sent her this picture.

Meanings Behind 14 Names Of Disney Ladies… I love Kida

Disney princess names and their meanings. Not only is Ariel the coolest princess, but she also has the best name meaning!

Haha that's funny

Cast a spell on them…

Funny pictures about Cast a spell on them. Oh, and cool pics about Cast a spell on them. Also, Cast a spell on them.

funny

i'm just gon "borrow" dis

I'm just gon "borrow" dis… funny cat…give me that burger!

True

Petting a dog vs. petting a cat…

Funny pictures about Petting a dog vs. petting a cat. Oh, and cool pics about Petting a dog vs. petting a cat. Also, Petting a dog vs. petting a cat.

a vida perguntou a morte: morte, por que as pessoas gostam de mim, mas odeiam você? a morte responde: porque você é uma bela mentira e eu sou uma verdade dolorosa

Life & Death

A Conversation Between Life and Death: Life asked Death, "Death, why do people love me, but hate you?" Death responded, "Because you are a beautiful lie and I am a painful truth.

I normally dislike all the weird stuff people turn the princesses into on here, but this one has my approval hahaha

I normally dislike all the weird stuff people turn the princesses into on here, but this one has my approval hahaha. I don't know what board to pin it on. Funny lol, princesses, or frozen!

Omg, this is so true...

This Will Always End In Tears

This Will Always End In Tears // tags: funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes -

The Heaven For OCD People

Glorious Heaven For OCD People

Funny pictures about Glorious Heaven For OCD People. Oh, and cool pics about Glorious Heaven For OCD People. Also, Glorious Heaven For OCD People photos.

Oh so true!!!

In or out, cat!

Chia pet pet costume :D this makes me so happy dogs In or out, cat!

yep

How to navigate the wide world of anime genders. And these pics are from fruits basket, Ouran Highschool Host Club, and Black Butler

Disney villains!

I feel old now

Villians of disney movies over the years. This makes me feel old. A lot of people are real fans of the Disney villains, but there are only a few I actually like.

Pinterest
Search