Discover and save creative ideas

    You had ONE job ... and it wasn't to make this cake more "flashy."

    The Most Hilarious Tech Fails of All Time

    Uploaded by user

    Shut up Steve.

    Bookoisseur - tastefullyoffensive: [twisteddoodles]

    Uploaded by user

    Haha

    Funny Pictures Of The Day - 82 Pics

    Uploaded by user

    This is why I love Kitty.

    I Am Not Proud Of What I Am About To Say...

    Uploaded by user

    hahaha antibiotic drug resistance

    Pinned from
    Uploaded by user

    They’re all black // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - #lol #humor #funnypictures

    They’re all black

    Uploaded by user

    This isn't working!

    Pinned from
    Uploaded by user

    funny

    One of the most beautiful sounds you’ll hear…

    Uploaded by user

    Is on your side...why is this so funny?! Hahahhaa

    Pinned from
    Uploaded by user

    Dump A Day Funny Pictures Of The Day - 105 Pics

    Funny Pictures Of The Day - 105 Pics

    Uploaded by user

    i dont know why i think this is so funny..but it is haha

    Funny Pic Dump | Pinterest Humor

    Uploaded by user

    The Internet Just Got Cuter

    Uploaded by user

    Life hacks from dogs

    Pinned from
    Uploaded by user

    Can we get one for our floor, for the patients AND nurses?!

    this isn't happiness™ (Xanax), Peteski

    Uploaded by user

    Aw

    Pinned from
    Uploaded by user

    Can't..... Stop.... Laughing....

    Tastefully Offensive on Tumblr, [@jennonten]

    Uploaded by user

    Crocheted cat butt coasters. Yup. that is the cat's ass!... or kitty's rectum

    Cat Butt Coasters

    Uploaded by user

    AH! hahaha I'm dying

    And... There Went My Soul

    Uploaded by user

    smoking

    Smokers Who Can't Afford Prescriptions Should Be Charged With...

    Uploaded by user

    Lol

    Pinned from
    Uploaded by user

    creepy

    Pinned from
    Uploaded by user

    hahahahhaa

    Pinned from
    Uploaded by user

    Awesome friend

    I expect a Sharknado…

    Uploaded by user

    Peace out.

    Pinned from
    Uploaded by user

    Ain't that the truth!!

    Pinned from
    Uploaded by user