Hilarious.

A collection of Kevin Farzad tweets

Tumblr stuff

Tumblr stuff

These are the reason I shouldn't read in bed. I'm going to wake the husband with laughter.<<<<----I'm laughing so hard

14 Tumblr Users Who May Or May Not Be Planning A Murder

14 Tumblr Users Who May Or May Not Be Planning A Murder

hahaha that last comment

Funny pictures about Don't Use My Childhood To Justify Your Poor Attitude. Oh, and cool pics about Don't Use My Childhood To Justify Your Poor Attitude. Also, Don't Use My Childhood To Justify Your Poor Attitude photos.

HAHAHA IM DYING

Hello, I'm a DiCapricorn, I enjoy long romantic walks to the fridge, and marathons on Netflix. Its my dream to win an oscar, but nobody with my sign has yet.

Oh my gosh

When I am alone I talk to myself. When I am alone I pretend to be a carrot. I feel depressed. I am depressed. Jimmy Fallon: Are people actually googling this?

This perfect response to people who think men's opinions matter. | 33 Responses That Prove Tumblr Has The Best Users Ever

The perfect response to people who think women dress for men. But do men really find oversized sweaters ugly?

THS IS SO DEEP

THS IS SO DEEP. This is the only thing wrong with being a girl, the crap society makes us go through

Here’s Ana // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - #lol #humor #funnypictures

funny disney snowman meme pun i just had to pls The Shining jack anna frozen hans Shining sven here's johnny im so sorry elsa olaf do you wanna build a snowman

Sweeeeeeetnesss to the max! Checkout my website and support my new clothing line and my mission to help orphans in Uganda

Sorry for the language but this is hilarious! omg I died laughing! this is awesome, and true. Kill them and eat their cookies!

Exactly

Yeah if you could go ahead and create your dream office space here. That'd be great - That Would Be Great (Office Space Bill Lumbergh)

Anything you can do, I can do better. Unless it's being a whore. You win hands down.

Anything you can do, I can do better. Unless it's being a whore. You win hands down. to all those stripper whores ctfu

Pinterest
Search