What the hell am I supposed to do with these? I requested minions of darkness and you gave me fluffy jellybeans

Tumblr post

Awww! Hahaha!

I laughed way too hard at this. It shouldn't be that funny. Haha

Any time is jenga time bahahahaha! @Annette Howard Howard Howard Howard Howard Larson this reminds me of us, we're kinda presh

I love the fab skeleton back there in the corner<<< THAT'S ADORABLE A FRIENDLY GIANT YES THIS IS MY FRIENDLY GIANT AWWW.

LOL. I am dying.

Terrible but hilarious!

SOOOOO WRONG AND INAPPROPRIATE BUT I JUST HAD TOO IM DIEING!!

Laughed way too hard for way too long at this.

GIF

fluffy jellybeans *giggle*

I requested minions of darkness, you just gave me fluffy jellybeans.

I don't know if I should put this on my "ADORABLENESS." board or my "Funny Stuff" board! Eh- I'll put it in "Random Stuff".

Laugh

This is why we're fat // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - #lol #humor #funnypictures

funny

Hahaha

Me when I give up on something