Discover and save creative ideas

    oh my!

    Amen!

    No shit

    Zing!

    lol

    I'd rather suck farts out of dead seagulls than work with you one more day! Like this.

    Omg DYING.

    Take that!

    LAUGHED OUT LOUD!! HAHAHA

    Funny St. Patrick's Day Ecard: You say tall Redhead... I say, 'Gingeraffe.'

    hahahahahaha Courtney!!

    Ha!

    some e cards

    Hahaha

    Hahaha!

    Man, that's the truth...LMAO

    Truth!!!

    LOL

    So me.

    It's mean...I know....but you laughed too.