Explore Sad Day, Being An Adult, and more!

Omg! What?!

Back in the day, Trix cereal used to be little fruit shapes. Now they're just round and boring. What if they're still fruit shaped, but I just can't see them because I'm a silly adult rabbit and Trix are for kids?

.so true thought that every time my mom made me take it!

Relatable Post: No cough syrup you're not "grape flavored". Have you ever tasted a grape? You taste like death and the tears of small children, not grape

This Pin was discovered by Amanda D. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Toddlers of terror - ImgLulz

Funny pictures about Girls from Toddlers and Tiaras telling the truth. Oh, and cool pics about Girls from Toddlers and Tiaras telling the truth. Also, Girls from Toddlers and Tiaras telling the truth.

Ugh.. it HAD to be SO awkward! Lol

who invented hugs? I mean the first hug would have been sooo awkward. "What are you doing, why are you holding me?" "Shhh just trust me"

He Will Never Have a Girlfriend

before/after pics. will they or won't they grow up to have girlfriends? HAHA Dying over Neville, (holy hotness) George Clooney (um yesss), Mario LOL, and Justin Bieber!

Haha that hair

Funny pictures about When Men Use Shampoo For Women. Oh, and cool pics about When Men Use Shampoo For Women. Also, When Men Use Shampoo For Women photos.

"But sir... There is no aisle 13'"  Well, let's all hope Steven Moffat never sees this. Because he will come up with something terrifying...

Why are scary movies always in creepy places like jails and hospitals? I want a scary movie in Walmart. "Clean up on aisle "But sir.There is no aisle "dramatic music" Walmart is a scary place.

Hilarious Pictures of the week, 99 images. I'll Text A Girl ... She'll Text Me Back Right Away ...

Texting, I'll text a girl. She'll text me back right away. I'll text her back right away. she'll text me back right away. Story of my life

b988c08b-2b40-49d8-95a0-71d1649831ec.jpg 500×6,976 pixels

This might be my favorite thing. Guns in movies replaced with thumbs-up.

Lol don't hate twilight but...XD

Hahaha how Twilight was written. I LOVE Twilight, but that's just too stinkin funny!

20 Snack Foods Renamed

Funny pictures about 20 Original Names for Famous Snack Foods. Oh, and cool pics about 20 Original Names for Famous Snack Foods. Also, 20 Original Names for Famous Snack Foods photos.

Pinterest
Search