Explore So Funny, Hilarious, and more!

Explore related topics

you go girl

“Why do people say ‘grow some balls’? Balls are weak & sensitive. If you really wanna get tough, grow a vagina. Those things take a pounding” – Betty White

Gingers are so cute! I know I'm Mexican, and my hubby may be white but there's no gingers in his family.... And yet I hope for a little ginger child lol

GINGER IS AWESOME. I love gingers. If you're a ginger, we can almost positively be friends. If I just randomly met you. And you were nice. And not a creepy stalker that saw me write this then dyed your hair red. But yeah. They're cool.

*Giggles

Long Term Relationship Barbie Funny Image from evilmilk. Long Term Relationship Barbie was added to the pictures archive on

LOL :)

Ahhhh the Ol' Baby-in-the-Mirror game. has been eating up Baby-in-the-Mirror lately. Put him in front of the mirror. Put him in front of the mirror.

Expectation Vs Reality

ahh, the famous duck face. its called the duck face for a reason. you look like a duck! and thats not a good thing.

.

thats why I don't do Zumba! Hahaha I definitely feel like the Jim Carrey one when doing Zumba

Oh yeah!  I remember that from long ago ! Man with a little cold....."I'm sooo sick" Phhht ld

A Woman's Cold vs. A Man's Cold Except for the baby, this is my house!

Before any guys dating Alyssa they have to pass the test.. lol

"Application for Permission to Date My Daughter"-- My dad totally had one of these when I was growing up! The only question I remember from his version was, "Do you drive a van? If so, you do not have permission to date my daughter.

Pinterest
Search