More to explore:

Girls

The

There’s more to see...
Sign up to discover and save different things to try in 2015.
Image

Related Pins

Omg haha. Living in Aus I never realised this, because July IS our mid-winter. Haha. #harrypotter

Do you just make it your life goal to be on everyone's shit list??

This is perfect. Regarding the actress that played Luna Lovegood in Harry Potter and her having anorexia. For the misinformed-(Pardon the language in a few spots)

Harry Potter and the Chamber of Secrets | New Edition

Harry Potter Mug. LOVE THIS. Check out the pros and cons of drinking coffee here!

He literally just taught her what she taught him in the first book. Oh J K Rowling. It's the little things

I have the US and Bloomsbury editions, wouldn't mind adding a few more to my collection though lol

Harry Potter and the Chamber of Secrets: | 7 New Must-See "Harry Potter" Covers

Loved how the whole theater cheered at that scene at the midnight showing!! I was so glad they left that part in!

Still holding your breath when you check the mail, every damn day for the last 17 years.