Explore Kids Meals, Girl Toys, and more!

SO TRUE! It's a happy meal, not kids meal! So I'll take that six-piece happy meal, no sauce, with a diet coke. and i'll be happy.

Voicemail Reality

I hate voicemails. I don't have a voicemail box for this reason. Either text me or I'll see that you called and call back when I get a chance.

i'm pretty happy with my life choices but i do both of these things lol.

haha

Why do we feel safe under blankets? It's not like a murderer will come in thinking "I'm gonna kill- ahh damn! She's under a blanket.

when you're in the middle....

"You know those stories you start out telling. and then you realize there's no point and you wonder, 'why am I telling this story'. It happens to me a lot.

Funny

I'm always disappointed when a liars pants don't catch on fire!

Every time i order from japan korea and china, its 40% what I ordered and 60% Tape cardboard and the weird think envolope!!! >3

That annoying moment when a package says "easy open" and you need scissors, a knife, a gun, and a light saber to open it.

I don't have a problem with morons. I have a problem with the fact that they have an internet connection.

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

my closet would be massive!!

My life would be amazing. Except for I guess it would be stealing & then the whole jail thing that would happen.

WAIT!!!  I'm not ready to break up.  People, I called them. I know I was soposed to wait, but I could't help it. They always made me feel so comfortable and so very warm. I am putty in their hands.

Funny pictures about Dear sweatpants and hoodies. Oh, and cool pics about Dear sweatpants and hoodies. Also, Dear sweatpants and hoodies.

yeah, sometimes I have to bite my cheek so I won't actually tell them what I think.

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

.so true thought that every time my mom made me take it!

Relatable Post: No cough syrup you're not "grape flavored". Have you ever tasted a grape? You taste like death and the tears of small children, not grape

Pinterest
Search