The Lord works in mysterious ways. And in the wine/beer aisle.

haha//

Why did this make me laugh so hard?

HAHAHAHAHAHA

Awwww :) how special!

hahahahahahahaha!!

This made me laugh

Cant wait to be a dad im definitely giving my son or daughter the suitcase fill of 100 grands for a graduation gift lmao: Funny Parents, Dad Jokes, Giggle, Parenting Done Right, Awesome Parents, Funny Stuff, Funny Dads, Parenting Win

Oh the things you see at walmart..

Omgosh I gotta find someone brave enough to do this!!! Lol

HILARIOUS

Hilarious!!

cant stop laughing

the truth about BRAS..

I just died

This made me LOL! hahaha

Bitches be trippin'

I truly just laughed out loud

Hahahah idk why but I laughed so hard