!!!

funny quotes | related posts funny quotes of the week 30 pics funny quotes of the ...

Yup haha, that would be me lol

yep

hahah

Mmmmm Hmmmmm! That's right!

Our Group in a nutshell!

Sometimes I look across the office at my coworker and think: 'It must be wonderful coming to work and being completely useless.'

Yay, baby!

Bahahaha! So true!

Hahahahahaha

Stop!

Bahahaha!!!

And so true!!

100% me!! Everytime!!!

Exactly

What an AWESOME idea!

Lol!!

I am laughing out loud-seriously-who thinks that Pepsi is anything close to the amazingness that is Coca-cola?!

omg. I will buy a permanent seat in a corner and watch the hell out of walmart people.