Explore So Funny, Funny Stuff, and more!

Ha!

I love cleaning up messes I didn't make. So I became a MOM. Ain't that the truth! A little Mother's Day humor!

Yep, a sense of humor is a necessity.  The only thing that keeps me sane some days!

Parenting without a sense of humor is like being an accountant who sucks at math. In that accountant but not that parent.

This is so me!  I have to bite my lip when someone uses "seen" when "saw" is correct.  As in, "I seen it around here somewhere."  That's not Southern slang.  It's just stupid.

I'm silently correcting your grammar.not only am I silently correcting you spoken grammar,I am correcting your written grammar!

Seriously!  Liking your own status is ridiculous...and annoys me immensely!  Obviously you like it or you wouldn't feel the need to post it...so don't go "liking" it, it's dumb...REAL DUMB!

this isnt funny the thought of someone high fiving themself energetically! is super funny

Yep

Rocking a baby to sleep is actually a lot less like a Johnson & Johnson commercial and a lot more like wrestling a 20 lb bag of snakes. (SO true!

"I'm not going to ask you again.My children have turned me into a serial liar. Day in the life of parenting.

unLeSs they say SKADOOSH then nO pAnics

It's true! I do panic every single time! (Especially when my mom says it!

Energy cannot be created or destroyed, just changed. Potential energy comes from the foods we eat. When talking about weight loss, there are three components of balanced energy, which include calorie intake, calories stored, and calories expended. When the amount of calories taken in equals the amount of calories being expended (burned), there is balance and the body's weight is stable.

Scientists have been lying to us for years. Here is the real definition of calories. Scientists have been lying to us for years. Here is the real definition of calories. Scientists have been lying to us for years. Here is the real definition of calories.

... sigh ...

My inner fat girl

ain't this the truth. ain't this the truth. ain't this the truth.

Frieda is a character in the comic strip Peanuts by Charles Schulz.

"People Always Expect More of You When You Have Naturally Curly Hair", Peanuts, December I got my curls from my mother. Blessed now , but cursed them for many years

extra minutes.

vintage I finally figured out my body type. it's hourglass with Extra minutes

Motherhood

This motherhood quote couldn't be more spot on! "Motherhood- The only place you can experience heaven and hell at the same time".

No Soliciting

No Soliciting sign. Soooo need to make this. Our sign that says "no soliciting" clearly isn't enough because people knock on the door daily.

LOL This is so me. I'm always fighting with hubby to stop pulling the blankets off of me because they make me feel safe. Even if it's really hot in the house, I have to have blankets on.

Realist speaking

Why do we feel safe under blankets? It's not like a murderer will come in thinking "I'm gonna ki. She's under a blanket. ha, ha that is funny!

Pinterest
Search