Cancel
More information
You know you’re a 90s kid…
Find this Pin and more on The 90's! by Sambofett.
What others are saying

And finally, one thing Gen Xers just don't get.is why Gen Y is so obsessed with the

I don't care what decade you grew up in.

Hahaha so true

Millennials are people too.

You know you’re a 90s kid…

You know you’re a 90s kid…

TheMetaPicture.com

Funny pictures about You know you're a kid. Oh, and cool pics about You know you're a kid. Also, You know you're a kid.

Similar ideas

Cancel
More information
yum.
What others are saying

haha I loved shark bites

Thats all us kids wanted.Well that and Squeeze Its!

Things kids realize now

Realistically, very little real fruit goes into Fruit By The Foot, Fruit Roll-ups…

yum.

yum.
Cancel
More information
circle circle, dot dot, now ive got my cootie shot...hahaha i probably did this all through elementary school!
Find this Pin and more on WORD by Kim Meeks.
What others are saying

Sigh, I remember.

remeber saying this

The good ol' days

circle circle, dot dot, now ive got my cootie shot...hahaha i probably did this all through elementary school!

circle circle, dot dot, now ive got my cootie shot...hahaha i probably did this all through elementary school!
Cancel
More information
Hell yeah!
Cancel
More information
10 Ways 90s Kids Made It Through Elementary School
Find this Pin and more on Funny stuffs by Yaffa Abramowitz.
What others are saying

10 Ways Kids Made It Through Elementary School- this list is worth the read! The price is right and heads up seven up got me the most!

Guys, how adorable was it that adults thought Oregon Trail was educating us in the least bit?

Way better then fruit snacks!

These things taste like rubber

10 Ways 90s Kids Made It Through Elementary School
Cancel
More information
For the whole Family - Start Burning Fat now, by eating the Right kinds of Food and Cut Out the 5 Foods never to eat. http://www.thedietsolutionprogram.com/5-foods-to-never-eat/
Find this Pin and more on 90's by Meghan Cordell.
What others are saying

Literally my childhood. I died laughing.

Old school TV guide.also applicable to weather channel!

ah, yeah, early cable tv.

Problems Meme: 13 Of Our Favorites.haha all the time Tomich

For the whole Family - Start Burning Fat now, by eating the Right kinds of Food and Cut Out the 5 Foods never to eat. http://www.thedietsolutionprogram.com/5-foods-to-never-eat/

For the whole Family - Start Burning Fat now, by eating the Right kinds of Food and Cut Out the 5 Foods never to eat.  http://www.thedietsolutionprogram.com/5-foods-to-never-eat/
Cancel
More information
90s kids will know, i miss those days brawling with my pokemon cards
Find this Pin and more on you were born in the 90's if... by Ciera Tyndall.
What others are saying

kids will know. Aw yeah, I remember when the coolest kids had Yu Gi Oh!

I wish i still had my gameboy so i could play it everywhere i went. I need to find my ds. I know i stil have it.

Aw I miss trading Pokemon cards Dx

But definitely get them taken away by the teacher 😞

90s kids will know, i miss those days brawling with my pokemon cards

90s kids will know, i miss those days brawling with my pokemon cards

People also love these ideas

GelPensMadeSchoolwork---bahaha!! Yeah cuz you had cool pens to write all over your trapper keeper when you were supposed to be paying attention in class...lol #singleparentingtattoo

GelPensMadeSchoolwork---bahaha!! Yeah cuz you had cool pens to write all over your trapper keeper when you were supposed to be paying attention in class...lol #singleparentingtattoo

Jonathan Taylor Thomas And Zachery Ty Bryan Together Again.  THANK YOU!

Jonathan Taylor Thomas And Zachery Ty Bryan Together Again

Roly Poly Oly - 90s kid

Roly Poly Oly was the show I would wake up early to watch and when I missed on a Saturday I would watch Saturday morning cartoons.

Back in Elementary school...#90'skid

kid - I thought it was girls go to mars get candy bars and boys go to Jupiter to get more stupider

Boy Meets World. Series Finale. Final scene. Heart wrenching.

series finale of boy meets world was one of the worst days of my life. all good things must come to an end.

Ridiculous (and Nostalgic!) 90s Fashion Trends

Ridiculous (and Nostalgic!) 90s Fashion Trends

Ridiculous (and Nostalgic!) Fashion Trends-I remember wearing most of these! I still have one of these butterfly clips!

Pinterest
Search
Explore more ideas with a Pinterest account

Access our best ideas with a free account

Sign up to see more

OR

By continuing, you agree to Pinterest's Terms of Service, Privacy Policy
Already a member?
Log in
Pinterest is for searching, trying, tasting, creating, doing…