Discover and save creative ideas

    He found a box of "stickers." OMG, I think we would be rolling on the floor if this happens at our house!

    People also love

    mean LOL


    Love the little one’s face! HAHA!

    Buy extra stick figures to stick on vans. Is it bad that I find this unbelievably hilarious?

    its a boy baby announcement... hahahahahahahahaha i cant stop laughing


    can't quit laughing...

    "late" #tattoo #sticker

    0.0 Euro Oval Sticker 3x5 $4.95

    OMG, I should not be laughing at this much less repining, but this is too funny!

    so wrong

    funniest bar stools ever.

    omfgsh! i laughed soooooooo hard at this and couldnt stop! this is so nasttyyy

    I'm dying hahaha