Explore Shower Time, Take A Shower, and more!

Explore related topics

yup

Time spent in the shower; Building up courage to turn off water and step into cold air. a circle to maintain even hot water distribution. water in your mouth and spitting it out. - Contemplating the hardest decisions in life.

Teenager Post #1 by alexis458 on Polyvore featuring quotes, teenager posts, words, other, teen posts, text, phrase, saying, teenager post and teenagerpost

the second one relates to my situation. so dont waste your time by reading the rest.<<<the second turquoise one is most relatable to my life

OMG this used to be me when I was a teen! .... Then a really scary, yet funny experience completely cured me of this fear!  LOL!

Its funny last night I was looking out and I told myself that no one's face is going to appear then my brother went outside, he jumped in front of the window and screamed.scared me half to death. Never looking out the window ever again.

yep

Oh my gosh, yes. I do it all the time. And then when you try to continue the dream in your head, it's kinda fun because you can make EVERYTHING go in your favor again.

the tv show part not so much, but everything else is basically me.:)  I love finding out that I'm not so strange after all, don't you?lol

Never been in a relationship - yes Oh well ❤️ Never been kissed - yep I do care what I look like I am lazy and awkward and have a weird sense of humour I care to much I overthink and have no social life Music is my life and my life would be a good to show

I think my kids have this one down perfectly!!!!

The definition of Studying. This is the way my daughter would study and she was an excellent student. I needed complete silence, go figure!

Omg exactly

Hahahahah I do all of them except the one and the last one.but I did the head nod thing! What about you guys?<---------I'm not number 12 either! And yes, I did the head nod

So true!

This is how I feel about avocados…

Oh man, I was halfway between not yet and eat me now today, thankfully most of the avocado was EAT ME NOW. ~Mary EAT ME NOW is only 30 minutes long, usually while you're at work. Avocados are jerks.

Stupid question hhhh

Teenager Post so relatable true story funny relatable quotes teen quotes funny quotes funny graphics lol

True

Realist speaking

Why do we feel safe under blankets? It's not like a murderer will come in thinking "I'm gonna ki. She's under a blanket. ha, ha that is funny!

Pinterest
Search