Discover and save creative ideas

    Hahaha, so true. Especially the snow-people one, I made many that looked like this with minimal snow as a kid in OK...

    3y
    3y Saved to LOL

    8 comments

    • Miss Ortiz

      Damn it! More Expectations Reality, The Holidays, So True, Funny Stuff, So Funny, Happy Holidays, Expectations Vs Reality, True Stories, New Years The holiday reality! So funny because its so true! Haha! but really... Happy Holidays.. funny stuff! The holidays, true story So true! (EXCEPT I do throw great New Years Eve parties!) Oh so true! #expectation #reality Expectation vs. Reality, so funny so true! See more at http://blog.blackboxs.ru/category/christmas/

    • Anna Vaughan

      Winter Season – Expectations vs Reality.... why is this so true

    • Tamara Williams

      Holiday Expectations vs Reality...this is so true!!!

    • Eric Donati

      Winter Expectations vs Reality. Oh so true!

    • Amy Wolin

      Expectation vs. Reality, so funny so true!

    • Abby Cole

      Expectations vs. Realities...so true

    • Kerina

      Holidays: Expectations vs Reality

    • Amy Miller

      Winter expectations vs. reality

    People also love

    Kid Vision. This is SO TRUE!!!!

    true

    Too funny

    hahaha!

    Its actually really funny how true this is.

    real life mean girls

    #Repin By:Pinterest++ for iPad#

    How women see the world. Yeah, that's about right.

    My future.

    omg! true!: Circles, Funny Tuesday Quotes, Truth, Circle Of Life, Funny Stuff, Funny Life Quotes, Success, Full Circle

    So true

    Truth. Truth. Truth. Truth. Truth. Absolute. Truth.

    LOL SO TRUE

    True

    These are so true! Especially the built in bra and shoulder strap one.

    Wisconsin, Minnesota...

    So true!