Discover and save creative ideas
    • Shannon Hines

      haha yesss .. Sad thing is the money people donate to the ASPCA doesn't go to helping the animals. It goes towards making those commercials and marketing. If you really wanna help. Donate to the local shelter.

    • Amy Barnes

      omg - this is so true. i love her, i love that song and i love animals - hence, why i can't watch these damn commercials. i will cry buckets.

    • Sherilynn Reichmann

      Honestly! Could be laughing and having a great time, then THE commercial comes on "in the eyes of the angel" and just BREAKS ur dang heart and changes ur whole tune! Why cant people just show these animals the same respect THEY want to be given?!

    • Alyssa Vines

      Im not an animal hater WHAT SO EVER, and I don't condone animal cruelty.. but these commercials make me laugh.. idk why, but they always have. All the little quotes they put lol

    • Alissa H

      Truth.. those commercials always make me want to cry because they show the saddest animals D;

    • Samantha Barfield

      This is so true. // Ike actually laughs out loud at these commercials. He loves the animals.

    • Tania Vargas

      Lol so true!! Those commercials make me cry every time. #humor #funny #text #words

    • Kaitlyn Young

      Hahhaha is it bad that I kinda giggle at these commercials? #sotrue

    People also love

    This is soooooo true!


    Every time. # Pin++ for Pinterest #

    All true

    Defrosting. Ain't nobody got time for that!

    too true

    Haha! It's the hormones. ;)



    i do this every time ):

    Different Types of Music Stands - I almost NEVER change my pin descriptions, but I have to say that on this pin I will. But only for the sole purpose of explaining that I have actually laughed out loud at this pin.

    Music Stands

    I can't quit laughing at it. No matter how many times I watch it!

    omg... totally true!

    OMG yes, every time.

    so true

    Every single time.


    Best commercial EVER!