Visit site
  • Jillian Jacobs

    I wonder how great a horror movie would be if the killer did just that. :D

  • Madison Taylor

    Scary Movies so true.

  • Alberto Alvarez

    Haha...almost exact quote from S. last week during the scary movie. Love it!

  • Brittani Dickey

    So true! Funny stuff!!

  • TA Hetland

    true story: a noise came from our garage a few days ago and I went up the stairs (because we were in the basement) and said, "Hello?" My step sister said: "Like they are going to say I'm here, want a sandwich?" Me: "DO YOU WANT A SANDWICH, KILLER?"

Related Pins

I know I learned something in my conversation analysis class when I read this pin and start thinking about what transcripts I could use to show such a hypothesis....

Ecard of the Day | Liar, liar pants on fire! | Created by Someecards | haha seriously

I am soooo OCD about how my groceries are bagged! I put them on the belt just the way I want them bagged...its an illness. LOL

This couldn't be more true!! Lol And Florida. That is PERFECT!! Haha

So true! ...........click here to find out more googydog.com

the truth behind all those cutesy parenting pictures.

Unless life also hands you sugar and water, your lemonade is going to suck - Very true!

Oregano is a gateway drug to marinara addiction

I'm not wearing a dress to look pretty. I'm wearing a dress because it's hot as balls and I don't feel like wearing pants. :)

"yeah or it could just wait so you can learn and thus continue on to be a working, important part of society. its a chain reaction. dont text in class lol. im in a ranting mood today. meh." Is what the last person said... or you can do this and be a genius