Explore So Funny, Funny Stuff, and more!

haha

the icecream most definately :)

What doesn't kill you makes you stronger.... Or mad as hell, which would make you stronger because of your 'hulk-like' anger strength.

Yep haha people at work say I hulk out when i carry heavy stuff!

So true!

Funny Confession Ecard: Im not anti-social. I just have a strong aversion to B., drama, and pretending. makes-me-laugh-quotes

I wish I could train people like dogs by smacking them with a rolled up newspaper. "No! Bad person, sit....speak...no...not like a moron...good person."

skinny feels kind of like hungry. (or maybe the way to skinny feels hungry)

➤ See the best Facebook fan page for Pinterest Humor! #ecards #someecards #rottenecards https://www.facebook.com/pinteresthumor

Dating should be like buying a car.You should get to talk to the previous owners! SHOW ME THE MANFAX!

Douchebag

"Some people come into your life as a blessing. other people come into your life as a lesson. Those people are better known as douchebags." BAHAHAHA Oh so true.

Omg... I dealt with it from Sat until Tues.. No more!!! I have dogs that freak and kids trying to stay asleep all night long!!! Ughhh

Funny Seasonal Ecard: This summer, all I want is a day or four where we just sit outside and drink all day, is that too much to ask for? And its gonna happen very soon!

95% of the decisions in my life.. - http://jokideo.com/95-of-the-decisions-in-my-life/

My Life Decisions

Oh, I don't believe in holding grudges.  I do, however, remember facts.  Forever.  - lol

Oh, I don't believe in holding grudges. I do, however, remember facts forever.learning to let go but this is too funny & indicative of the past

Jokes on them, I don't do it I just pin it for future references in case I ever get the urge!

Jokes on them since we prob pin stuff more than we do stuff!

Pinterest
Search