Discover and save creative ideas

    Hahahah this is so true

    • Michelle Proffitt

      So true damn commercial makes me wanna cry, too bad its on when im broke. maybe thats a good thing, for me anyways

    • Molly Zeller Farwell

      This is so funny and so true! Worst commercials ever. If I didn't change the channel every time they came on, I'd have 47 dogs.

    • Amy Barnes

      omg - this is so true. i love her, i love that song and i love animals - hence, why i can't watch these damn commercials. i will cry buckets.

    • Karina Resendez

      So true! Omg.. I laugh now, but her song inserted into any commercial/ help the cause/ does it for me! Lol

    • Trisha Bingham

      So true!!! OMG...this is so funny!! This freaking commercial gets me everytime! Flyyy awwwaayyyy....

    • Alissa H

      Truth.. those commercials always make me want to cry because they show the saddest animals D;

    • Samantha Barfield

      This is so true. // Ike actually laughs out loud at these commercials. He loves the animals.

    • Kaitlyn Young

      Hahhaha is it bad that I kinda giggle at these commercials? #sotrue

    People also love

    This is soooooo true!


    Every time. # Pin++ for Pinterest #

    All true

    Defrosting. Ain't nobody got time for that!

    too true

    Haha! It's the hormones. ;)



    i do this every time ):

    So me.

    I adore this print - it's on my Christmas list but if I don't get it, I'm going to buy it for myself!

    Stand by me... I used to say this all the time lol

    I can't quit laughing at it. No matter how many times I watch it!

    omg... totally true!

    OMG yes, every time.

    so true

    Every single time.


    Best commercial EVER!