Visit site
  • Sarijane Moorman

    Nope! I know the truth! Funny quotes | Collection of top 40 most #funniest #quotes of all time

  • Aubry Simmons

    Funny quotes | Collection of top 40 most #funniest #quotes of all time #sotrue

  • Rhonda Melton

    The Biggest Lie I Tell To My Self Very Funny Quote Picture

  • Keri Johns

    I'll remember this quote. I don't need to pin it:)

  • Giveaway Freebie

    Sad..but, oh so true. For more funny quotes & images, please follow us!

  • Breanna NiKohl

    So true! Story of my life.

  • Dominika

    Funny Quotes About Life | ... To My Self Very Funny Quote Picture - Cute Funny Quotes About Life

Tags:
Remember This, Life, Quotes, Sotrue, Funny, Truths, Biggest Lie, So True, True Stories

Related Pins

Potatoes are my sunshine. And meat, meat is my sunshine too. And cheese. Especially cream cheese. Ooh, and seafood! But wait... That's probably considered meat. Like bacon. Oh God, bacon. Bacon is my sunshine.

"OMG I'm Marcie and I have a pimple popping addiction. It can be on me or u, either way that bitch is getting popped." XD

Yup, except I've been thinking of an awkward mistake that I made 10 years ago and I'm pretty sure I'll still be thinking about that one among others for years to come.

yep! The first thing I do when I get home.

Oh this was so true back in the day. . .

my mom's the artist in the family. me? I can draw a straight line like nobody's business. with a ruler.

He. . or rather "They" are my favorite character(s) on Lord of the Rings. .

I often walk a fine line between "super fun" mom and "kinda psychotic, maybe we should call the authorities" mom.

So true..especially when you are forced to get up at 5:30 in the morning -__-

First, it's the laptop. After that, it's the iPad, then the iPod. This is my hubby and I... almost every night!

I'm never ready to do things at 8am, unless I absolutely must