There’s more to see...
Come take a look at what else is here!
They used Pinterest to plan a dream trip
Join Pinterest to find (and save!) all the things that inspire you.
Creating an account means you’re okay with Pinterest's Terms of Service and Privacy Policy.
50+
billion Pins
to explore
15
seconds to
sign up (free!)
Visit site
  • Shaunna Schelin-Kowalewski

    Yea, that's kinda true. Well, I don't get drunk anymore. I'm too old for that behavior. True story!

  • Mehdi Zarandi

    dictionary art print - Im OUTDOORSY In That I Like Getting DRUNK on PATIOS - funny quote recycled book page

  • Nuria Cabrera

    dictionary art vintage I m OUTDOORSY In That I by ExLibrisJournals

  • Jenna Holewinski

    haha! so true. As long as there are no bugs on the patio!

Tags:
Books Pages, Quote, Art Prints, Patio, Get Drunk, So True, True Stories, Dictionary Art, I M Outdoorsy

Related Pins

LMAO! I've tried to hide it and just had to tune it out!

That is exactly how my parents got their cat. Moved right in, neutered and everything, no one claimed it.

Most definitely an Olympic event . . . hahaha! **Bonus points if everyone is actually dressed in real clothes (no jammies!!) and is wearing shoes ;).....DOUBLE bonus points if all little girls have bows in their hair that MATCH their outfits!! haha!

Oh so true, i got so used to it at a point where i liked sleep better though and figured i do it in the morning :P

This is SO true. I can not express how true this is....has made my day.

To a great mind, nothing is little. - Sherlock Holmes

LOL This is my favorite food !! Kraft Macaroni and Cheese when I am cleaning house on Saturdays !

Made me laugh so hard that Koda thought something was wrong with me and came running trying to comfort me. I loves dogs!