More from this board

lol poor smokin' Jay

Disney Men without beards, this is the best thing I've seen all year! God bless you, Buzzfeed

Hilarious!

Every girl, every size, everywhere needs to read this. It's funny but horribly true about how all women see themselves.

toddlers are like drunk people...truth

Why everyone (except me!) should have 4 kids! Made me laugh!

the click :)

Learn to Say No...

NOOOOOOO! | 20 Things That Will Make You Say NOOOOOOO!

NOOOOOOO! | 20 Things That Will Make You Say NOOOOOOO!

I cried I was laughing so hard! Omg this guy must have practiced this so many times hahahahahha

Peeta: Look at this bread; Isn't it neat? Wouldn't you think my collection's complete? Wouldn't you think I'm the boy, the boy who has every bread? Look at this loaf. Flavors untold. How many flours can one loaf hold? Looking around here you'd think, "Sure, he bakes everything." I've got wheat-bread and biscuits aplenty. I've got cornbread, and crumpets galore! You want bagels? I've got twenty! But who cares? No big deal...I WANT MOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! (So. Freaking. Funny.)

For anytime bro just doesn't cut it.

Shit Southern Women Say :) seriously, I DIED

Brain break....makes me laugh everytime

I should not have laughed this hard

Oh my god. Oh my god. THIS IS HILARIOUS.

Songs of 2012 Mashup... THIS IS SO COOL

Ellen DeGeneres is the best!!!!! - Best Moments from the first 1000 Shows. hahaha

The Cutest Argument ever...have to watch this...so cute!!!

Dyingggg

I laughed so hard. The end is the best!

Channing Tatum & Jimmy Fallon. If you haven't seen this video, watch it now. HYSTERICAL. EW! Lol

Haha! No I will have this song in my head all day though...

Kevin Hart