Explore Funny But True, Haha So True, and more!

Yep!

I'm afraid of a world run by adults who were never spanked as kids and got trophies just for participating. The Wussification of America. So true and so funny.

Yep.

Funny Flirting Ecard: If you're talking behind my back. you're in a real good position to kiss my ass.

She eats meat, butter, chocolate and desserts.... all washed down with copious amounts of wine

Butter + meat + dessert + wine = healthy 51 year old lady. Who says math isn't fun :)

Dear Fairy Godmother, Think you could bippity-boppity-boo me back to 17 years old and that awesome body I thought was fat? Thanks.

Dear Fairy Godmother, Think you could bippity-boppity-boo me back to 17 years old and that awesome body I thought was fat? Thanks. Yeah all of this would be so much easier

Well....maybe the fourth lol

Just kidding I'm on my cupcake. Just kidding I hate cupcakes. Just kidding I live for cupcakes. Just kidding I live for veggies. Just kidding veggies make me sick. Just kidding millennials make me sick.

(funny,funny stuff,lol,lolsotrue,true story,so true,i can relate,bitch)

yep i know alot of people who think they are just being sarcastic but are really just a bitch lol

.

vacation from your mouth-why the silent treatment is really an award

Funny Courtesy Hello Ecard: Well, aren't we just 2 scoops of grumpy in a bowl full of bitchy this morning?

Grumpy Pants

Well, aren't we just 2 scoops of grumpy in a bowl full of bitchy this morning? Sometimes in the morning this is me!

Lmao this is exactly how I felt during my last interview! Except more like, if I knew I wouldn't get sued lol  www.noworkingtitle.org

Lmao this is exactly how I felt during my last interview! Except more like, if I knew I wouldn't get sued lol. how many times do we feel this in a day

My exact reaction ugh

Funny pictures about Alarm Clocks. Oh, and cool pics about Alarm Clocks. Also, Alarm Clocks.

Pinterest
Search