Explore Betty White, White White, and more!

Explore related topics

Oh, Betty White

I love you, Betty White. My hero. I wanna be Betty White when I grow up Betty should be the ambassador for the Internet

How to deal with a broken curfew

so glad my parents dont do this to me. buuuut im prolly gonna do it to my kids.(: so glad my parents dont do this to me. buuuut im prolly gonna do it to my kids.

When we have little Josie.....The only one missing is when she straddles me and sleeps on my face.

Funny pictures about Baby sleeping positions. Oh, and cool pics about Baby sleeping positions. Also, Baby sleeping positions photos.

hahaha that poor baby

A rerun of an activity engaged in 66 years ago: I was the baby and the artist my sister! Replace the marker with bright red lipstick :-)

Big Girls - Google+

“Don’t Be so Serious, if you can’t laugh at yourself, call me……. I’ll laugh a.

Oh no.. This is so bad!

The awkward moment when your friends fat arm makes you look naked. "totally had to take a double look. Thought she was naked!

Flatulence Deodorizer Pad - you have GOT to be kidding me!  Then again, how many more days til my kid's birthday?   lol

Details about FART BE GONE! Flatulence Deodorizer Pad, GOES IN UNDERWEAR, LET EM RIP

FART BE GONE! Flatulence Deodorizer Pad, GOES IN UNDERWEAR, LET EM RIP! Fart like a Mongoose. I'm reposting this because its sooo darn funny. I can't stop laughing. You really have a problem if this is something you need in your life!

Even just deciding to shave in the first place is a long, dragged-out process. | 25 Universal Horrors Of Hair Removal

25 Universal Horrors Of Hair Removal

Should you shave your legs? Hairy legs and jammies. Haha so true, I only put jammies on for my real friends. I'm never caught with hairy legs though ;

And in that underground garage is your crazyass mom telling you what to do next!

Words for People You Hate

She's Crazy. And Just When You Think You've Reached The Bottom Of Her Craziness, There's A Crazy Underground Garage! This is the truth! Some people have no idea!

My Ashley does this...lol

this is my life.Gosh,all Moms are amazing. They have to put up with their crazy kids. My Mom must be like SuperMom if she can put up with someone like me.

Pinterest
Search