Another pinner said: This website is AMAZING. It is my workout bible, and best of all, its completely FREE. Tons of workout vids and plenty more to stave off ruts. Most of the routines are between 12-20 mins long and that's all you need

Brazilian Butt Workout Holy crap this hurts!!! But I can tell it's working the right muscles!! Try doing this without sweating.

Pretty legit at home workout

Lower Ab Workout

Jackpot! There are a MILLION workout videos here. Just click the one you want from the video tab listed at the top.

Intense short workout

Summer workouts

diets

the-100-workout

The 100 Workout

Pinner said - ive already repinned this BUT no joke been doing one of these 12 minutes vids for 3 days and have lost 5 pounds (watching what i eat) this is me jessi west saying this lol not some random saying the same shit. if your lazy like me this is so perfect! def reccomend this!! btw.. youll be dripping sweat:)

abs workout

body rock workout

In this workout you will be doing 8 rounds of the following exercises: 1. Prisoner Squat with Knee up – 20 reps 2. Santana Push Ups – 10 reps 3. Jump Rope – 100 skips as fast as you can 4. Plank Knee tucks – 20 reps Goal time: 24 minutes and 54 seconds

10-Minute No-Equipment Home Workout

Cardio workout with bonus butt and inner outer thigh!

Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Abs Workout- Level 1

Ab workout

great ab workouts

Bodyrock.tv - at home workout videos.... I keep forgetting to pin this when I see it.