Pinterest
You go Glen Coco

I know people who think Glen Coco is a girl. Glen Coco is one of my favorite characters of all time. Barely there, but so important. YOU GO GLEN COCO!

Your self-esteem is 100% determined by your lingerie collection.

25 Important Fashion Lessons From "Lizzie McGuire"

The Lizzie McGuire Movie.I vividly remember this moment and Gordo's face.

She's the Man - best movie ever. by jewel

Is it just me, or does this soccer game have more nudity than most? from She& the Man starring Amanda Bynes, Channing Tatum

Aaron just said last night that he gets Zooey Deschanel and Katy Perry confused. haha

Doppelgangers - Zooey Deschanel, Katy Perry, Siwan Morris, Mia Kirschner, Emily Blunt and Katie Featherston all look alike creepy

Eminem: possibly the greatest rhymer (is that a word?) ever.

If I ever dated Taylor Swift by Eminem. Not sure if this is real, but it's funny. Took me a minute to realize nothing rhymes with orange!

Greatest. Photobomb. EVER.

Greatest Photobomb EVER

Paul Cole in the Greatest photobomb ever.this man is so cute ( The Beatles Abbey road )

Liebe hat nichts mit dem aussehen zu tun. Oder wäre es für euch okay einen heißen freund zu haben, der aber einen scheiß Charakter hat?

before/after pics. will they or won't they grow up to have girlfriends? HAHA Dying over Neville, (holy hotness) George Clooney (um yesss), Mario LOL, and Justin Bieber!

love this movie!

Now A favorite movie of mine when I was growing up! Now A favorite movie of mine when I was growing up! Now A favorite movie of mine when I was growing up!

*Smh* Aaron Samuels…

Mean Girls - 'Swim team practice will be held in the projection room above the auditorium' Seems Legit

A Cinderella Story

A Cinderella Story this movie is the only good "Cinderella" type movie, plus I love Hilary Duff----- So true though.

Fit Personality - Aloha from Hawaii! I'm an Arizona grown 20 year old self-proclaimed health guru who occasionally moonlights as a college student. I enjoy running and blogging, often times simultaneously. If you like pina coladas and getting caught in the rain, we can probably be friends. Oh yeah... I was also Glen Coco in a past life.

Read about this hilarious 20 year girl in college. Her jokes are simple, but are packed with comedy!

Where is Glen Coco now? A Very Important Investigation

Where Is Glen Coco Now? A Very Important Investigation

I got Glenn Coco! Which "Mean Girls" Character Are You? Take the quiz now!