Explore So True, Too Funny, and more!

(emmasaints,feel old?,miley cyrus,hillary duff,that's so raven,lizzie mcguire,dylan and cole sprouse,monsters inc,shrek,engaged,mom)

holy crap, I do feel old.was Shrek really that long ago? and dylan and cole are wtf?

I don't like thinking of this in the daylight either!

or other scary things that come out in the dark. Like burglars. Or murderers, or clowns. Or spiders, or ghosts.

Writing Quotes, Stuffing, Funny Stuff, Fun Facts, Calm, Funny Things, Ha Ha, Quotes About Writing, Funny Facts

haha

Why do we feel safe under blankets? It's not like a murderer will come in thinking "I'm gonna kill- ahh damn! She's under a blanket.

Yo, I'mma let you finish but really dude, you gone end NOW?

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

yep

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

Photos/Videos of Conservative Hispanic Society

more angry with what Mitt Romney does with his money than what Obama does with mine.i don't think so, its time for Obama to go

I dedicate this ... to Trevor

I know some ppl like this. Lemme catch one of them trying to roast marshmallows on my fire. I'll give them a BIG HUG so we can roast together.

.

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

Am I the only one who calculates how much sleep I can get before going to bed?

I do this every night. Also I wake up in the middle of the night, I calculate how much MORE sleep I have before my alarm goes off .

my sister does this, we have a very tolerant cat

Happiness is. Cuddling your pet. You just realized. Cuddling is when you hold your pet hostage and think enjoy it. haha yeah I can see that.

Pinterest
Search