:)

Over 100 Christian Workout & Running Songs ✞ ".your body is a temple of the Holy Spirit, who is in you, whom you have received from God? Therefore honor God with your body.

50 Christian Workout Songs

If you don't already have Spotify, I would definitely recommend it. Free playlists with a little advertising, kinda like radio but you .

Looking for best #Christian Workout songs list of newer songs? Here it is. Great blog for women with #bodyimage struggles. Comparedtowho.me

Best Christian Workout Songs

Great list of the best Christian workout songs. Need this on New Year's playlist! Thoughts on why Christian women struggling with body image should tune in.

Remind me to really be sure that I want Chocolate before I eat it.... UGH lol

Remind me to really be sure that I want Chocolate before I eat it.... UGH lol

I don't know this person but I love their playlist!!  I have most of these songs already downloaded on my iPod. I never thought of putting them as a running playlist

I have just 4 short weeks until I participate in my first half marathon ! Training for this Half Marathon has been hard work!

A Great Christian Workout Playlist - The Pennington Point

A Great Christian Workout Playlist - The Pennington Point. For extra inspiration :) might be a nice change.

For workout, house cleaning, dancing with the kids, long car trips.  A Christian workout playlist you'll love.  #christianmusic #songideas #workoutsongs

a pinner said: For workout, house cleaning, dancing with the kids, long car trips. A Christian workout playlist you'll love.

30 motivational Christian workout and running songs #fitfluential #running #move

Motivational Workout Songs

T

The temperatures are dropping and I know that if I don’t get out and start running now I will be confined inside when the real weather hits in late November. Do you lack motivation at times?

start in January! spring break ready.

11-Week Boot Camp Challenge

WILL NEED Bikini Boot Camp Challenge! (Each week listed has the exercise routine in a video for you to watch while you're working out) Sooooooo going to do this! Video: Sunkissed ABS Workout - Tone It Up!

Just 10 lbs--Dr. Oz's tips for taking 10 off.  Summer is just 5 months away!  Bathing suit time!

Lose Ten Pounds

Not WW but helpful ideas for weight loss by Dr Oz. Rule Cut Out Soda Period. Soda is full of caffeine and high fructose corn syrup. In addition to contributing to weight gain, soda increases your risk of diabetes, bone weakening and tooth decay. Just 10

Calories in a pound. Well this is kind of depressing.. Starting to think I'm gonna have to go on that elliptical a little longer...

Take 1 pound off per week by creating a 500 calorie "deficit" per day. You can do this by eating 250 fewer calories and burning an extra 250 calories (for example, walk for miles)

Pinterest
Search