Explore Funny Things, Funny Stuff, and more!

Problem solved

I don't know whether to laugh because this is so stupid or be mad that I didn't think of it.I've done this with my laptop

this makes me laugh probably a little too much! but i've used like, at least half of these! lol

When bro isn't enough

For anytime bro just doesn't cut it. I want to call y brother Han brolo now.

#sotrue all the time

I pretty much say omg I hate this damn song. And then sing the whole thing in a mocking tone, just so everyone knows. I really hate this song.

fresh prince of bel-air

Emoji Story - Will Smith! Fresh prince of bel air theme song

I think we all have a little katie in us.... :D

in my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflies. thats beautiful kate.

Lol, so funny :D #humour #TV

[Extreme Makeover: Home Edition] "I kinda like horses." "We made your room into a horse and decorated it with horses and here we got you three pet horses and we are paying for surgery to make you into a horse!

My milkshakes bring all the boys to the yard... Or do they?

Funny pictures about Make milkshakes they said. Oh, and cool pics about Make milkshakes they said. Also, Make milkshakes they said.

seems legit.

How To Avoid Awkward Silences. Keep a pocket of confetti, throw it in the air, and while they are distracted, punch them in the face and run away. i will do the first part but i will not punch them in the face

i love how there were this many guys who did this.  second-to-last is kind of pulling it off...

How to wear MEN's shirts!

Cant stop laughing! You have to admire a guy.it does say "how to wear guy shirts"

Pinterest
Search