Explore 12 Days, Raptors, and more!

but don't let your guard down...

This is a Velociraptor-free workplace. It has proudly been 12 days since the last Velociraptor incident

I laughed way to hard at this

Will Pharrel.

LMAO it's true You Can't Unsee These Will Ferrell & Pharrell Williams Face Swaps

Seems legit.

I would laugh if that last one was like a secret entrance to a night club.

Why other cultures shake their heads at us: an over-the-top Chanel bag, and one very nosey fan....

Idk what's funnier.the girl in the window photo bombing or the fact that Kris Jenner is actually considering buying a purse with HULA HOOPS as handles.

People who cook worse than you... hahaha this made me feel SO much better about burning water. XD

people who cook worse than you. Makes me feel better about my cooking abilities.

...

Are Computers Male Or Female? These Students Have The Answer.

I left my phone charger at a friend's house. These are the photos I received over the course of the week.

I left my phone charger at a friend's house. These are the photos I received over the course of the week.

I left my phone charger at a friend's house. These are the photos I received over the course of the week.<<<OMG U CRUEL CRUEL HUMAN!

Goliath TigerFish.  Although not an ocean fish, thought worthy of a pin.  Lurks the waters of the Congo River system and lakes in Southern Africa.

This Deadly river creature is the Giant Goliath Tiger Fish. This river monster can be found living in the Congo River basin, Lualaba River and Lake tanganiyi.

I want to be like them when I grow up! (The 7th one is my favorite.)

Sometimes Teachers Can Be Awesome, hopefully I'll have someone like this in…

Fun with makeup

Fun with makeup

App on phone adds makeup to photos, mascara on Obama, Nicholas Cage, Neil deGrass

These 25 People Are About To Feel Serious Pain. But They Sorta Have It Coming, LOL.

These 25 People Are About To Feel Serious Pain. But They Sorta Have It Coming, LOL.

Why women live longer than men. These 25 People Are About To Feel Serious Pain.

Liz Climo - 12 Days of Christmas: Seven swans a-swimming

"The small world of Liz", a selection of small cute comics created by American illustrator Liz Climo, which features some very adorable animals in funny and t

Pinterest
Search